torsdag den 29. november 2012

Ny giveaway og anmeldelse Drengeting.dk

Jeg kikke jo efter lækre drengeting at anmelde i disse dag til junior og hans værelse - det er en sand fornøjelse at snuse rundt for at finde de gode sager og hvad er mere nærliggende end at besøge hjemmesiden af samme navn - www.drengeting.dk
Herlig side med et unikt og sejt udvalg - der får drengene op af stolene og igang med gode lege. Min ønskeliste herinde fra er lllaaannggg. De har virkelig gjort noget ud af at finde nogle produkter der er af høj kvalitet og stadig til priser hvor alle kan være med.
Der er også gode tilbud at finde - gratis indpakning hele julen og hvis du køber for mere end 100 kr er der gratis fragt! Yes - det er lige noget for os på barsel ;)
drengeting.dk syntes at mine læsere havde fortjent en dejlig præmie :) så nu kan du vinde en ruminddelt børne tallerken med tilhørende dækserviet - måske til en advent pakke eller extra julegave :)

For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
3 lodder extra = + tilmeld dig Drenge Tings Nyhedsbrev
(huske at bekræfte det link du får tilsendt af anti-spam hensyn)

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)

Konkurrencen slutter d. 3. dec kl 20:00

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog.

*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )


Jeg har meget mere at vise jer og fortælle om siden - så hæng på når jeg i december har en Rum / Robot uge :)










20 kommentarer:

  1. Næææhhh, en side med drengeting, som jeg slet ikke kendte. ..

    Skynder mig at deltage med 4 lodder. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  3. 4 lodder til mig - Bjarke Nanu vil elske sådan en fin tallerken og dækkeserviet. Alt med hjul, der har en motor har den store interesse hos ham :)

    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig :) mine piger ville også synes de ting var fine ;)

    SvarSlet
  5. 4 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med, jeg kender en som lige kunne få en ekstra julegave :)
    Snupper 1 lod..

    SvarSlet
  7. jeg nupper 1 enkelt lod

    SvarSlet
  8. Super fin give away! Jeg deltager med et lod og krydser fingre! :D

    SvarSlet
  9. Jeg er allerede på nyhedsbrev med DrengetingDK, så jeg vil gerne deltage med 4 lodder. Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  10. Den er jeg sikker på min lille Gustav ville blive glad for. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  11. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Very nice gift, hope for the best.
    4 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  13. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    1 lod
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  14. Smider et lod i puljen. Lige noget for mit barnebarn.

    SvarSlet
  15. LIge noget for Nikolaj

    SvarSlet
  16. Må skynde mig at smide 1 lod ind, og så ud og skrælle kartoflerne :)

    SvarSlet