søndag den 11. november 2012

Hæklet barnevogns kæde Del 2.

Det er en rigtig hygge inde og hækle dag hva! Udenfor ligger tågen over hustagene her i Valby og vinden er kølig.
Så kom der et dyr mere til den hæklede barnevognskæde - en lille abe med et lidt fjoget udtryk :)
Den lille hækle krokodille har også fået et sæt øjne og nu mangler jeg kun et dyr til safari familien.
Går og overvejer hvad selve kæden skal laves af .. Skal jeg hækle den eller måske finde sådan et breds stykke elastiksnor .. Nogen der har erfaringer med det eller gode foreslog ?

6 kommentarer:

  1. Jeg ville vælge elastiksnor i bagklogskabens lys.
    Jeg har lavet en med små svampe og hæklet snoren og den er blevet ret slap nu, selvom den max har været brugt en uge sammenlagt - så for at du ikke skal ind og lave det om senere så ville jeg vælge elastik :)
    De er i øvrigt hamrende søde dine dyr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den info Rikke!
      så må jeg i stof og stil eller noget for at finde det brede elastik tråd :)

      Slet
  2. Jeg lavede en barnevognsranke til min veninde og der syede jeg snoren i stof. Jeg tror nemlig også, at en hæklet snor bliver slap med tiden :-)

    SvarSlet
  3. Aben er også total skøn. Den mangler bare en lyserød røv ligesom de har i zoologisk have. Fnis.

    SvarSlet
  4. Hvor er opskriften til aben frA?

    SvarSlet
  5. Hvor er opskriften til aben fra? :))

    SvarSlet