tirsdag den 13. november 2012

Min Børne Plakat :)

Så fik jeg farvelagt min tegning og blev så helt færdig med min Børne-plakat - Her er et lille smugkig på den. Man kan købe plakaten med eller uden farvet baggrund og i enten A4 eller A3.

Du kan finde den tegnede skitse jeg startede med i et tidligere indlæg lige HER.
Plakaten er tegnet og designet til ære for den min lille dreng jeg venter - som kan komme alle dage nu..


Plakaten kan også bestilles med unikt navn ved aftale.
Pris ved 1 Stk A4 koster 150,00 DKK
Pris ved 1 Stk A3 koster 200,00 DKK
+ porte 20 kr
creativetail@gmail.com









22 kommentarer:

  1. Fantastisk, hvor er den lille dreng heldig at have så dygtig en mor. God dag hilsen Marlene

    SvarSlet
  2. Øj, hvor er det bare en fantastisk plakat! Synes det er svært at beslutte om den er finest med eller uden baggrund, for det er z2 meget forskellige udtryk, og jeg er vild med begge!

    Ha' en skøn dag!

    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Jeg er VILD med din børneplakat, og hos os vil den uden baggrund passe bedst ind:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din mening Fie :)

      Slet
  4. Hold op hvor er den fin. Såden en ville pynte rigtig fint hjemme på min datters værelse. :)

    SvarSlet
  5. WOW!

    Det er første gang jeg besøger din blog og hold da op en flot blog du har - hvor er du bare kreativ!

    Er faktisk vild med begge plakater, de ville begge 2 passe godt ind på min søns værelse :)

    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor er det en fin plakat.
    Til et barn tror jeg at den med farvet baggrund er rigtig god, men den uden er altså også bare helt fantastisk, men måske lidt mere voksenpræget, da den kan gå til alle farver og møbler. Min datter er vild med den med baggrund

    SvarSlet
    Svar
    1. Sætter stor pris på at du vil dele din datters mening - det betyder meget :)

      Slet
  7. Wauv, hvor er den bare flot :)

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fuldstændig fantastisk! Så flot! Begge udgaver er skønne :o)

    SvarSlet
  9. Den er blevet så god. Jeg kan li' dem begge. Der er mere bevægelse i den med farvet baggrund, så det er nok hvad man mest er til og hvor den skal placeres. Super flotte.

    SvarSlet
  10. Jeg er vild med den med baggrund!!

    SvarSlet
  11. Jeg er vild med den - mest den med farvet baggrund. WAUW!

    SvarSlet
  12. Flotte plakater - jeg kan bedst lide den hvide baggrund, da der også er mange fine farver på selve motivet. God forestående fødsel!

    Kh Gitte

    SvarSlet
  13. Skøn plakat ! jeg kan faktisk godt li' begge baggrunde :)

    SvarSlet
  14. Jeg synes også at de begge er rigtig gode...men jeg er ikke vild med at der står DANMARK og er et flag...
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. interessant :) noget du vil uddybe? vil da overveje at lave en version uden.
      jeg syntes selv det var passende nu hvor jeg har brugt inspiration fra Tivoligarden og Roskildegarden i deres dragter :)

      Slet
  15. Hvor blev den bare fantastisk, lige til at blive glad i ægget af.
    Jeg kan nu bedst lide den med farvet baggrund, og hvornår kan vi købe dem siger du? ;0)
    KH Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget snart håber jeg - jeg er igang med at lave mig en AmioAmio shop.
      som jeg håber på kommer op at køre inden 1 dec :)

      Slet
  16. Hold op hvor der det bare fedt det du laver, er så vild med den plakater meed farvet baggrund.

    syntes helt bestemt at du skal beholde Danmark, syntes det giver et eller andet.

    håber der kommer flere i serien kunne være lidt fedt.

    Glæder mig til at man kan købe den :)

    SvarSlet