lørdag den 10. november 2012

Vinderen er....

En stor tak til ROOMMATE som ville sponsorerre denne fine giveaway!
Og dejligt at se at der var så mange der ville deltage - der skal ogsp igen igen lyde en tak til random.org

Og vinderen er.....

Birdie// Birthe Rostgaard Nygaard
som skrev:
Virkelig lækkert sengetøj til de små..Jeg er med på roommate på face, og på bloggen her..Jeg deler de flotte sæt med vennerne på facebook, så mon ikke jeg nåede op på 7 lodder..;-)
Vil meget gerne ønske til drenge Junior.


tillykke - send mig en mail ASAP
creativetail@gmail.com med overskriften Roommate - vinder

 - send mig din adresse og valg af farve RØD el. BLÅ og om det skal være Baby eller Junior :)


2 kommentarer:

  1. 1000 mange gange tak..Hvor er det vildt..
    Jeg sender en mail lige om et øjeblik..♥♥

    Wee, det er fedt..

    Mange hilsner fra Birthe R. Nygaard

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet