søndag den 8. juli 2012

Hæklet Barsels Ugle - Crochet Owl

Min smukke veninde kikkede fordi igår med sin lille nyfødte babydreng :)
En hæklet barselsgave kunne de ikke komme uden om ;)
Hans forældre kører en rigtig sej retrostil så jeg valgte at hækle en ugle i karry gul og brun. Denne hæklede retro ugle har nu et nyt og dejligt hjem.
Vil du selv hækle en ugle?
Så finder du en nem og gratis opskrift HER
Ønsker jer alle en smuk søndag.
Husk at deltage i min giveaway HER
................................................
A new crochet gift have found a new home. A retro crochet owl for my beautiful friends newborn boy. Brown and curry yellow :) Hope you like it. Have a great Sunday.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den vel nok sød, har du forresten tjekket min gammeldagsbamser ud på min blog, tror du vil synes om stilen:-)
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Så fin - jeg elsker ugler - men er nok ikke god nok til at hækle en ....måske strikke en ...

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord - og Heidi, den er ret så lige til at hækle hvis du vil prøve :)

    SvarSlet