mandag den 9. juli 2012

Lyn giveaway! 2 x biograf billetter!! Odense eller Aarhus

Jeg er lige startet på sommer ferie og vil fejre det med jer i en lyn giveaway.

2 fribilletter til sommer filmen:
"We Bought A Zoo"

Alt du skal gøre er:
Være fast læser her på Bloggen.
Skrive en kommentar med mail adresse og bemærk
- filmen kører desværre ikke i hele landet - men hvis du har adgang til en af de to biografer nævnt nedenfor - så kan du blive den heldige vinder :)

Bio City Odense (vises her fra d. 13.07 - 19.07)
eller
Bio City Aarhus (vises her fra d.13.07 -19.07)

Bemærk! Fribilletterne skal bruges senest d. 20.07.12!!!

Jeg trækker en vinder blandt mine faste læsere fra Odense eller Aarhus - denne torsdag aften d. 12 juli (lige før min lokale postkasse bliver tømt så brevet gerne skulle nå frem fredag)

Læs om filmen HER



13 kommentarer:

  1. Nå, men jeg bor da heldigvis så det er til at komme til begge biografer :0)

    Arliana.Swann (a) Gmail.com

    SvarSlet
  2. Yay, jeg glæder mig til at følge din blog :)

    SvarSlet
  3. Nogengange er det godt at bo i Odense :P
    Jeg er selvfølgelig med!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  4. Jeg bor i Århus og vil super gerne se den film:-)
    helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Kan sagtens komme til Odense. Og Århus kan da også lade sig gøre, når man bor i Middelfart.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg bor i Odense, så det ville være lækkert at vinde de billetter(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et par valgfrie solbriller.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvis jeg vinder tager jeg da en tur til Odense og får en dag ud af det ; )

    SvarSlet
  8. så er det dejligt at bo tæt på Århus! :-)
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Den vil jeg rigtig gerne se sammen med min søde datter i Århus ;)

    SvarSlet
  10. Jeg skal både til Odense og Århus med mine piger i næste uge, så det ville da være dejligt at vinde :o)

    SvarSlet
  11. Fedt, jeg bor tæt på århus, så der kan jeg sagtens komme hen, og den film har jeg længe ville se med min søster ;)

    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  12. Bor en halv time fra Århus, så det ville være dejligt!

    //Anne Cecilie Bendtsen

    SvarSlet