fredag den 6. juli 2012

Hæklet IPad cover - Totoro - Crochet Ipad Cover

Jeg er igang med at hækle et iPad cover - til min iPad :)
Motivet er Totoro - hvor jeg er helt vild med det søde design. Næste punkt er at få hæklet den hvide plet til maven :)
Håber i syntes om den - 
Er der andre derude der har lavet et hjemmelavet iPad cover?
Husk at deltage i min GIVEAWAY HER
......................
Just started a new crochet project - a crochet cover for my iPad.
Totoro is the inspiration for this project - I just adore the cute design. Next up is the white cirkel on the stomach.
Hope you like it - and let me know if anyone else outthere have made there own home made iPad covers.
Remember my Giveaway HERE


7 kommentarer:

  1. supercute!

    Eeeelsker Totoro :-) Du har virkelig fået det rigtig udtryk frem.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er din blog og illustrationer fede! Og det iPad cover er helt vildt fint! Har nemlig ikke nogen iPhone at hækle til, må se om jeg skal have lavet et iPad cover! Ha en skøn dag og weekend!

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) hvem der bare kunne finde ud af at hækle.

    SvarSlet
  4. Jeg har sydd meg et ipad etui, går kanskje litt raskere. Men ditt var jo suuuuuper søtt ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød! :)

    SvarSlet
  6. Jeg er glad for i kan li' den - og jeg kan varmt anbefale et hæklet iPad cover - et nemt lille projekt og god beskyttelse for iPaden.
    X
    Margit

    SvarSlet