torsdag den 3. november 2011

Sådan tegner du en ugle / owl drawing tutorial

Her er en lille online tegne skole - en lille DIY/step by step om hvordan du kan tegne et par små simple ugler. Alle kan lære at tegne og det er sjovt og skønt at gøre, ligegyldig hvilke alder du har.
Det eneste du skal bruge er: papir, blyant, glas i forskellige str. og andet der kan tegnes cirkler efter og farver.
Håber i vil prøve :)
............................................................................
Here is a little online drawing school - a little step by step on how to draw a little simple owl. Everyone can learn to draw - and it's great to do, no-mater what age you are.
The only thing you need is: paper, pencil, a couple of glasses in different sizes or anything to draw circles after and a couple of crayons.    
Hope you will try it out :)

8 kommentarer:

  1. Ej hvor fint! Tak! Nu er jeg ikke så meget til ugler længere, men det er min datter jo... ville elske en masse tegne-skole-indlæg fra dig, du tegner så skønt.

    SvarSlet
  2. It seems quite easy, but I'm sure mine wouldn't be so nice as yours :)

    SvarSlet
  3. Skøn tegning og fin vejledning!

    Får helt lyst til at finde mit eget tegnegrej frem. Det er alt for sjældent jeg tegner via papir og farveblyanter, selv om det er så-ååå hyggeligt!

    *SMIL*

    SvarSlet
  4. Du får det simpelthen til at se så legende let ud...
    - hvor er de altså fine

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot! Sikke et udtryk :)
    Men hvis det er så nemt, må jeg bestemt prøve! Jeg siger jo også til alle, det ikke er svært at strikke og sy, så måske skulle jeg bare kaste mig ud i det...
    TAK!

    SvarSlet
  6. Hvor er det sødt & det ser jo rigtig let ud at lave ;)

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    SvarSlet
  7. De er meget fine og søde :-)

    SvarSlet
  8. Sara Marie* håber din datter får glæde af det :)

    Little Green Doll* It is easy - just keep it simple - and it will work

    Lisbet / *LLL og Co.** Det glæder mig at lysten begyndte at komme - jeg må lave nogle flere.

    Lines * Håber du prøver det og ser at det godt kan virke.

    Louise* håber du får prøvet det - og når du er så kreative med andre ting vil det gå nemt.

    Rikke* og Boselade*
    tak, i to :)

    x
    Margit

    SvarSlet