fredag den 4. november 2011

PA?

Den lysende orange farve lyser op i gade billedet - som et lille græskar. Novembers farver er sparsomme og vores øjne søger nok hend imod klare farver, når de endelig er der. Måske er det, det vi skal gøre her i november - sørge for at der er en masse farver omkring os. 
PA - hvad er det lige det står for? PAsions frugt, Praktisk Ananas, Politi Amonition... jeg aner det ikke.
PPsst.. jeg starter en giveaway i morgen :)
......................................
The bright orange color glowed in the street - just like a little pumpkin. The colors of November, are simple and limited. Maybe our eyes are drawn to the bright colors. That could be an idea - to surround us with bright
colors this time of year. PA - what could it stand fore? Pumpkin Apple, Peach Pineapple...  I don't know  

3 kommentarer:

  1. "Pale Ale" skulle jeg mene :-)

    SvarSlet
  2. Ah Asli nåede det lige før mig...men ja det vil også være mit bud ;)

    SvarSlet
  3. Hold da op i er hurtige :) tak for at i ville løse mit lille mysterium :)
    x
    margit

    SvarSlet