onsdag den 2. november 2011

Inspireret af efteråret

 Jeg sidder her på bænken og føler mig inspireret af efteråret. Det er ikke kun mørkt, koldt og blæsende. Der er også de stille dage med mild luft - sol og skønhed. Det er næsten magisk, når de rav farvede blade roligt falder omkring en.
Jeg har en masse projekter igang og en stak ideer som venter på at jeg får tid - Ud over det er der yderligere en bunke ting jeg burde gøre :) kender du det?
........................................
When I sit here on the bench - I feel inspired by fall. It's not only dark, cold and windy. Some of the days are quiet - mild - filled with sun and beauty. The colorful leafs floating through the air - almost magical. 
I have a lot of great projects in progress - and a bunch of ideas, waiting for my time - and then all the things I should do :) do you know that feeling?   

5 kommentarer:

  1. Kender det godt, det med bunker,
    men nogle gange skal man lige holde en pause, sætte sig på en bænk eller gå en tur og nyde de fantastiske farver.
    Så kan man klare alt:)

    SvarSlet
  2. Har alt for mange af de projekt-stakker, det hjælper at skrive dem ned for så glæmmer jeg dem ikke :).... Sikke dejligt forår det er i år, Skønne billeder du har taget. Knus

    SvarSlet
  3. Jeg bliver også helt fortryllet af efteråret, når det er mildt, og de gule og orange farver dominerer. Så ja, jeg kender det godt. :)

    Det er dejligt, at du er med i min Give Away, så jeg også fik set din blog. Jeg glæder mig til at følge med fremover.

    SvarSlet
  4. Nøj sikken fantastisk billed. Jeg nyder efteråret meget i disse dage. Farverne er bare helt utrolige.

    SvarSlet
  5. *Moster Pips
    Det er rigtigt at det hjælpe at komme ud.
    *DoodleDiem
    God ide at skrive det hele ned - det skal jeg huske.
    *Marina
    mange tak, og ja - det kan bare være så smukt
    x
    M

    SvarSlet