fredag den 18. november 2011

Sådan får du en bedre dag / How To Have A Better Day

Jeg vil ikke sige så meget - men bare dele en lille plakat jeg har bikset sammen.
Smil, Drik te, Lav pandekager, Færdiggør et projekt, Gi’ en gave, Tegn en regnbue - ønsker dig en smuk fredag :)
..............................................................
I don't have much to say - I just wanted to show you all a little poster I made.
Smile, Drik tea, Make pancakes, Finish a project, Give a gift, Draw a rainbow. Have a great Friday :)



7 kommentarer:

  1. Hvor fint:) Jeg er i gang med at drikke the, og i aften skal jeg give en gave og smile!

    SvarSlet
  2. Smil TJEK
    Drik te (gør jeg lige om lidt)
    Lav pandekager (springer jeg nok over i dag)
    Færdiggør et projekt TJEK
    Gi' en gave TJEK
    Tegn en regnbue TJEK

    God dag til dig... :-)

    SvarSlet
  3. Skønt at i er igang - måske skal jeg rette bage pandekager til 'bage' eller måske bare spise kage :)

    SvarSlet
  4. Fin plakat og dejligt budskab. :) God fredag til dig også.

    SvarSlet
  5. OK til alt på nær pandekager,
    dem tror jeg vil ta' i aften.
    Skulle hilse fra ungerne og sige tak for opfordringen :0)
    God Weekend.

    SvarSlet
  6. Dejlig plakat... altid godt med opfordringer til at huske at forkæle sig selv lidt :)

    SvarSlet
  7. Dejlig plakat... altid godt med opfordringer til at huske at forkæle sig selv lidt :)

    SvarSlet