torsdag den 17. november 2011

Skyggerne er lange / long shadows

Skyggerne er blevet lange og luften kold som is - men smukt er det. Vinteren er over os og november vejeret bider mig i kinderne.  Jeg har også set den første rim.. som et sne lag der aldrig blev voksent. Og se lige de Japanske lygter... så smukke. I dag vil jeg se om jeg kan få fat i det nye garn fra Søstrene Grene - der skulle være en karry gul og en dyb blå med mit navn på :)
...........................................................................
The shadows are long this time of the year - and the air is cold as ice. But it sure is beautiful. Winter is here and the wind of November bites in my cheeks. I saw the first frost today - just like snow that never could grow up. To day I will see if I can get the right yarn - don't know what it is fore yet - I just need it :)  

4 kommentarer:

  1. Hvor er de SMUKKE, de japanske lygter... i efterårsdragt!
    Så spindelvævstynde og med det orange bær indeni. Tror aldrig jeg har set dem sådan før. Tak fordi du delte det med os :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er dine billeder af de japanske lygter smukke! Jeg skal vist ud at se til mine.
    Nu er november rigtig kold. Jeg cyklede en lang tur i vores ådal i går eftermiddags. Nede i ådalen er der altid lidt koldere end i resten af Viborgområdet, så jeg var gennemkold, da jeg kom hjem!

    SvarSlet
  3. ja! heldt vildt! Så unikt et design
    x
    margit

    SvarSlet
  4. Lone (Danecroc)november 20, 2011

    Jeg er spændt på din bedømmelse af Søstrene Grenes garn - håber, du skriver om det her.

    SvarSlet