lørdag den 19. november 2011

Kreativ neglelak / Creative Nail-polish


Dette er ikke en modeblog .. og jeg er desværre ikke engang sponsoreret. Men derfor vil jeg gerne dele min glæde over denne herlige neglelak :)
Den er fra Matas - sally hansen og den var ikke særlig dyr. Jeg har den også i klar blå :)  
Jeg syntes det er skønt at pynte hænderne lidt - man kikke en del på dem når man hækler, tegner og lavet andet kreative - hvorfor så ikke gøre dem lidt pæne?
................................................................................
This is not a fashion blog - and sadly I'm not even sponsored by the brand. But I still wan't to show you all this nail-polish. 
It's sally hansen and I am so exited about it. When you are creative - draw, crochet and other things - to have to look at your fingers - so why not make them look nice?





3 kommentarer:

  1. Sikke en fed farve!!! Det er lige den jeg selv er på udkig efter, så mange tak for tippet! Tja det er vist ærgeligt du ikke er sponseret ;-)

    kh

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare super nice, det er en fed efterårsfarve :)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn farve! Tak for tippet. :)

    SvarSlet