tirsdag den 18. oktober 2011

Tirsdags Tegning / Tuesday Drawing #1

Jeg starter et nyt koncept her på Creative Tail - Hver Tirsdag er nu udnævnt til dagen hvor jeg poster en tegning. Det kalder jeg Tirsdags Tegning - jeg håber i vil få lyst til at kikke forbi.
Her er den første. En lille fødselsdags pige - der måske nok har fået opfyldt sit største ønske på hendes fødselsdag.
...................................................................
I have started a new concept here at Creative Tail - From now on - every Tuesday will be the day I will post a new drawing. I call it Tuesday Drawing - I hope some of you will feel like stopping by.
Here is the first one. A little birthday-girl - maybe she just got the thing she wished fore.



8 kommentarer:

  1. Endnu en skøn tegning... :-)))

    SvarSlet
  2. Hvor er hun fin - hende tirsdags tegningen ;)

    -karenbykaren

    SvarSlet
  3. *Lisbet
    *karenbykaren

    mange tak for jeres søde ord.
    x
    M

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne illustrationer du laver... virkelig fine ;)

    SvarSlet
  5. *Grafiske Finurligheder
    Mange tak Helene, dejligt du vil følge med :)
    x
    M

    SvarSlet
  6. Tak for dine hilsner på min blog.
    Kors i r.... hvor du dog har en god streg :o)

    Hilsen Lis

    SvarSlet
  7. lovely drawing and a great idea for the Tuesday concept :)

    SvarSlet
  8. *Yane
    I'm glad you like the concept - hopefully it will be possible for me to do.
    x
    m

    SvarSlet