mandag den 17. oktober 2011

Mini strik - Miniature Knitting

Jeg har strikket lidt .. eller måske mere præcist .. meget småt. Det er blevet til en lille broche. Jeg strikkede med et par tandstikker - som jeg til slut klippede korte og satte ender på.
Hvis du selv vil prøve skal du bare bruge:
Et par tandstikker, Lidt tyndt garn, et par træperler, saks eller tang, super lim eller limpistol, og et brochespænde til at sy på bagsiden. Håber i kan lide den.
................................................................................................
I have been knitting a bit.. or should I say small.. very small. I made a little brooch. I uses a couple of toothpicks to knit - when I was finished, I broke them in half and added a wooden pearl. Hope you like it - and maybe you will try to make one yourself. 




10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Rigtg sød idé! :-)

    SvarSlet
  2. hvor sjovt et gensyn, det er over 20 år siden vi sad og lavede sådanne projekter i gymnasiet.

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt at have den på bukselommen.
    Du får nogle fede ideer!

    SvarSlet
  4. Mange tak mange tak - og det er faktisk på forlommen af min jakke - men det er jo ikke til at se ;)

    SvarSlet
  5. Ha ha, hvor sødt - er dog ikke sikker på, at mine "store" hænder kan administrere så små strikkepinde ;)

    - karenbykaren

    SvarSlet
  6. very nice!
    bacio, Fer.

    SvarSlet
  7. * Karen :) Det var også nemmere end jeg lige havde regnet med - og det hjælper på det hvis man først forkorter dem når man er færdig.
    *Fer - thank you
    x
    m

    SvarSlet
  8. aww, thats so cute and tiny! i'll have to try this one day :)

    SvarSlet