onsdag den 19. oktober 2011

Billed Lopperi :)

Jeg så det her skønne Luxus Billed-Lotteri i min lokale genbrug. Hvad er det lige ved de her gamle ting, som jeg bare falder for? Men skønt design og smukke illustrationer :)
.......................................................
I found this great picture lottery - is that the right word for it? Anyway - It's from the local secondhand shop and I don't know why I just love retro stuff like this. Great inspiring pictures in a beautiful retro box :)



4 kommentarer:

  1. Hej Margit!
    Jeg elsker også billedlotteri. Køber dem også uden de er komplette kun for tegningernes skyld. Har dog ikke denne luksusudgave :-)
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg købte også et par stykker på loppemarked i sommer, for en 5'er stykket, p.g.a. billederne (de kan bruges i DIY-projekter), og fordi jeg fik et deja vu ved synet af de velkendte tegninger, som sendte mig tilbage til min barndom. Hyggeligt. :-)

    Jeg kender heller ikke denne luxus udgave. Men fin, det er den!

    *SMIL*

    SvarSlet
  3. Det vækker minder :)

    Tak for at deltage i min give away... Håber du laver flere give aways i fremtiden, synes du tegner så flot.

    SvarSlet
  4. Dejligt at det vækker minder i de små hjem - genkendelsens glæde :)
    x
    M

    SvarSlet