lørdag den 10. september 2011

Fuglen der kom for sent - The bird that came to late

Fuglen der kom for sent.. ja en del for sent, men nu har den fundet den rette vej. Det er en lille fugl jeg har hæklet til mig svigerinde og hendens mand. De har lige haft 13 års bryllupsdag - en lille sød bryllupsdag man ikke må glemme efter den store 12½ års kobber. 13 år, det er knipling bryllupsdag. Så jeg har været land og rige rundt for at rode kasser igennem i genbrugsforretningerne. Jeg var så heldig at finde det jeg skulle bruge - og det blev så til kniplings vinger på den lille fugl.

Husk min Giveaway slutter 26 sep




...........................................

 The bird that came to late .. a whole lot, but now it found it's way. It's a little crochet bird I made for my sister in law and her husband. They just had there 13th. wedding anniversary. A little one after the big 12½ we celebrate  as the copper anniversary. 13 is lace anniversary - so I made the wings out of lace I found in a secondhand shop.

Remember to enter my Giveaway -  Ends sep 26

7 kommentarer:

  1. Den er da bare for Cute... den bliver de helt sikkert glade for..

    SvarSlet
  2. Nej nej nej hvor er det bare alt for fint, sødt og gennemført! Sikke en sød tanke og fugl...:)

    SvarSlet
  3. Så skjønn fugl. Du er kreativ og dyktig. Har du mønster til originalfuglen din ?Den er så fin. Ha en super lørdag

    SvarSlet
  4. Den er meget meget fin. God ide at kombinere med genbrugskniplinger.

    SvarSlet
  5. Hej margit
    jeg er vild med dine fugle;0)
    Er det muligt at købe nogle og hvis det er, har du dem i flere str.?
    glæder mig til at høre fra dig.
    Kh Pia

    SvarSlet
  6. tak for jeres søde kommentarer.
    Og ja jeg kommer til at sætte en del til salg her til foråret :)

    SvarSlet