mandag den 12. september 2011

Sketch Week - day 1

Jeg har udnævnt denne uge til SKITSE uge.
En skitse er, som de fleste nok ved, en ikke færdig tegning, rå i udtryk og hurtig at fremstille. Men jeg vil vise dem frem alligevel i den stand de er i lige nu - igennem hele ugen. Så er min plan efterfølgende, at kunne vise jer det færdie resultat - når de efterhånden bliver færdige. Jeg vil poste en skitse tegning hveranden dag kl 16:00 til med startwn i dag og slutning søndag - håber i vil kikke med og skrive en lille kommentar.
 - Ønsker jer en smuk uge.

Husk min Giveaway slutter 26 sep



.....................................................
I have decided that this week is Sketch Week.
As most of you know - a sketch is an unfinished and unpolished drawing - quick to make.  But I will still show them in the condition they are in -  throughout the whole week. Later on I will finish up the drawings - and post them along the way. I will post one sketch every second day at 04:00 PM starting now and finishing up Sunday. Hope you will stop by, throw a comment and have a look at my work in progress - Have a great week.

Remember to enter my Giveaway -  Ends sep 26

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin og sød(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Der er en der er glad for at danse :-)

    SvarSlet