onsdag den 24. august 2011

GIVEAWAY ♥ Post nr. 200

(For English - Scroll Down)

Mit Indlæg nr. 200!! 
Det skal fejres med en lille GIVEAWAY
Du kan vinde to at mine printede bogmærker. Det er to forskellige designs - farvet med akvarel.

1 Lod :  Fast læser / follower + kommentar
Få et extra lod:
2 Lodder : Link til denne Give Away (lån gerne et billede)

Vinderen finder jeg :
d. 26 september 2011 
kl 19:00









Post number 200!!
Let's celebrate with a GIVEAWAY.
The Prize is two of my printed Bookmarks. Two different designs - colored with watercolor.   
 .

1 entry: Be a follower + write a comment 
To get one more entry :
2 entries: Link to this giveaway with a picture


Ends September 26th - 2011
09PM





34 kommentarer:

  1. hvor er de fine, 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  2. De er bare så fine - jeg er med på 2 lodder :)

    Mvh

    Camilla (www.frumillascupcakes.com)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gjerne ha 1 lodd :-)

    SvarSlet
  4. happy 200th post!!! oh, i would love to win! your drawings are awesome! :)

    SvarSlet
  5. En bogmærke, dem kan man ikke få nok af. Jeg leder altid efter en og ender med at bruge f.eks. en lommelet ☺
    Er med på 2 lod.

    SvarSlet
  6. hejsa er med på alle 3....

    SvarSlet
  7. De er bare såå flotte, vil gerne smide et lod i puljen :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, kh Gitte ;)

    SvarSlet
  9. Må hellere være med med 2 lodder!
    Er total VILD med dine fede bogmærker!! :)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlet
  11. Ja jeg vil rigtig gerne være med ;)
    Fine ting du laver.
    og tak for din post over hos mig ;)
    1 lod til at starte med (skal lige finde uf at linke..)
    vh Thea

    SvarSlet
  12. Jeg er helt sikkert med :) De er så fine, dine bogmærker. 2 lodder tak.

    Et lille forsigtigt ps. Jeg har også en giveaway kørende. Måske er den noget for dig?:)

    SvarSlet
  13. I am in with two chances!!
    Thank you!!
    See you, Chola.

    SvarSlet
  14. Sikke en skøn give away(:
    Jeg deltager med 2 lodder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager helt klart ! Et enkelt lod - tak :-)

    SvarSlet
  16. jeg deltager gerne med 1 lod:)

    SvarSlet
  17. Weee, sådan et mærke måtte gerne pryde i min bog på natbordet. Kaster et lod i puljen og krydser finger. :-9

    SvarSlet
  18. De er fede! 2 lodder tak

    SvarSlet
  19. Sødt bogmærke; snupper 1 lod.

    SvarSlet
  20. i am a follower))))
    hope i'll have some luck)))

    elen.rabkina(at)gmail(dot)com

    SvarSlet
  21. i've blogged about the giveaway http://rabkina.blogspot.com/2011/08/26-9.html

    elen.rabkina(at)gmail(dot)com

    SvarSlet
  22. Hvor ER de bare FINE... jeg prøver lykken. jeg er smask forelsket i dine bookmarks. Whau!

    go' dag

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med. Er vilde med dine billeder og kan lige bruge et mærke til bøgerne 8)
    To lodder herfra.

    Vh

    SvarSlet
  24. Hvor er de fine;o)
    Vil gerne bede om et enkelt lod.
    dorthe@dwpb.dk

    SvarSlet
  25. I'm a new GFC follower.
    Thanks for the chance to win :)

    marija.majerle at gmail dot com

    SvarSlet
  26. I've just become a follower. The boommarks are sooo pretty! :)

    badorka@vipmail.hu

    SvarSlet
  27. Your bookmarks are so cute! So is everything else! :D

    katvela12345 AT hotmail.com

    SvarSlet
  28. new GFC follower. I LOVE the bookmarks! saragayer [at] msn (dot) com

    SvarSlet
  29. Jeg snupper 2 lodder, tak ;-)..så mine bøger kan blive flot udstyret...

    SvarSlet
  30. Nice gift! :)
    2 lodder
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlet
  31. wow! amazing !
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    2 lodd
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  32. Kan jeg lig evære med her på falderebet? Jeg læggerlige et lod i puljen.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  33. Vil meget gerne være med, med 1 stk.

    Jeg købte et af dig før sommerferien,
    det er nu en anden, der "lånte" min bog,
    mens jeg var ude og bade.

    Så enten er jeg heldig i aften
    eller så må jeg bestille et nyt.

    God mandag aften til dig!0)

    SvarSlet