onsdag den 27. april 2011

KØB et af mine BOGMÆRKER - By A Bookmark

Dette er en af mine tegninger - en stor bunke bøger og lidt ting der gemmer sig rundt omkring. Det er mit personlige design - bormærker er
Du kan nu købe:
Jeg har fået lavet nogle top professionelle  print af mine bogmærker på et trykkeri. De har printet det på noget lækkert kvalitets papir og de måler ca. 5x21cm. 
Et bogmærke til dig selv, eller en du holder af - kunne gives sammen med en boggave.
Der er to at vælge imellem:

Musse-Muffin 
Fiske-Cocktail
Fuglemærket


1 stk. 36 kr  ink. porto
2 stk. 60 kr ink porto

Alt du skal gøre er at sende mig en e-mail med antal og dit navn og adresse - så får du en e-mail retur der bekræfter og giver dig betalings oplysninger. margit.rosenaa@gmail.com

Fuglemærket -link

Muffin - link
 Cocktail - link

By A Bookmark
It's is now posible buy a professorial print of one of my bookmarks. A gift for yourself - or someone special.

6 Euro  - to Europe
10 $ / 8 Euro
 -  Every where else


Transport Europe= 1 Euro
Transport every where else = 2 Euro

All you have to do is:Write me a mail with "Buy a Bookmark" in the topic, to: margit.rosenaa@gmail.com. Tell me how many, and which bookmarks you wantAnd the address I need to send it to,Then you will get a mail in return - with the details of the payment.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar