torsdag den 28. april 2011

Wooden Buttons

 I made wooden buttons. Sure was fun - but also a lot of work. I think I have to give them some sort of tree oil or vanish. Its great to work with wood - hope I will get a chance to do more.
Jeg har lavet træ knapper. Det var virkelig sjovt - men det var også en del arbejde. Tror jeg bliver nød til at give dem noget træ olie eller noget lak - men vil nyde deres rå look lidt tid. Det er fantastisk at arbejde i træ - håber jeg kommer til at lave mere i den stil.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide det rå look.

    SvarSlet
  2. thats pretty cool :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fantastisk fede, cool og rå! Jeg er vild vild vild med din stil!

    SvarSlet
  4. Jeg nyder at følge din blog oog har derfor normineret dig til en award. Håber du vil lege med. Se videre på min blog :)

    SvarSlet