torsdag den 14. april 2011

A Bookmark Gift - Bogmærke gave

This is I gift I just finished - a watercolor bookmark. I don't know why - I just love to draw stack of books..
But I thought it would fit well to a bookmark. Hope he will like it. Have a great day my dear blog friends :)
Dansk:
Det her er en gave jeg lige er blevet færdig med - et akvarel bogmærke. Jeg er bare vild med at tegne bøger i stakke.. aner ikke hvorfor.. Men tænkte at det ville passe godt hertil. Håber han kan li' det. 
Ha' en god dage - kære blog venner :)


9 kommentarer:

  1. Jeg synes du er vildt dygtig !
    Det bogmærke er for skønt :-)

    SvarSlet
  2. Det er da bare simpelthen for lækkert! WOW! :-)

    SvarSlet
  3. Tegner/maler du på bestilling?

    SvarSlet
  4. *Losarinas mor
    Brilleting - mange tak - det er bare sødt af jer - det er ren benzin hertil :)
    *mrs. poppins
    Ja det gør jeg. Det er ikke kun en hoppy jeg har men også en del af mit arbejde som animator og illustrator.
    Jeg har planer om at åbne en online Shop snart. Men du er altid velkommen til at sende mig en mail - så finder vi ud af noget :)

    x

    margit

    SvarSlet
  5. Hej Margit. Tak fo din kommentar på mit indlæg. Jeg vil tro,jeg har brugt ca. 125-150 g bomuldsgarn til brødkurven.

    Iøvrigt, det flotteste bogmærke jeg har set :)

    SvarSlet
  6. Sikke fine sager. Dejligt at have opdaget en blog som din:-)
    Hilsen Rikke Røjkjær

    SvarSlet
  7. Jeg er helt vild med den!
    Du er vildt dygtig til at tegne og male!

    SvarSlet
  8. Hvor er det bogmærke forrygende flot! Er det et du sælger? Hilsen Anne

    SvarSlet
  9. * Elisa, Rikke og KGaardsted: Mange tak i herlige damer!
    * Anne Q
    Det er også nogen jeg sælger - lige det her er til en gave :) det er bare nyt for mig med en online shop - så skal lige have den op at køre - Håber det bliver snart. og det bliver også med bogmærker

    x

    margit

    SvarSlet