tirsdag den 12. april 2011

Gækkebreve - Easter/snowdrop Letters

They are ready to be shipped - my easter letters for 3 lovely families. It's for the nieces and nephews  - Hope they will guess it so we can give them the chocolate eggs next time we see them. But I just have to find 3 snowdrops for the letters.
Så er gækkebrevene klar - de skal sendes til 3 dejlige familier - til niecer og nevøer. Håber de gætter det - så de kan få en masse æg når vi ses næste gang - men først må jeg lige ned og finde mig et par vintergækker.




5 kommentarer:

  1. nøj hvor er de bare fine!
    Merete

    SvarSlet
  2. Hej
    Tak for din kommentar på bloggen. Jeg har hapset et lod til dig i give awayen.

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Fine gækkebreve:-)
    Tak for kommentar på min blog, det er æsker fra Tiger jeg har beklædt med papir fra Rie Elise Larsen, der er en rigtig nem DIY på Marolles blog:-)
    Held og lykke med vintergækkerne...

    kh Ninna

    SvarSlet
  4. Skønne gækkebreve og dejlig blog. Tak fordi du vil være med i min lille hemmelighedsfulde give away.

    SvarSlet
  5. Hei, tusen takk for koselig besøk på bloggen min og for at du vil være med på påskeblogglotteriet mitt :-)

    Likte godt fuglen din!

    SvarSlet