fredag den 15. april 2011

Summer Birds

I made a few birds in the weekend - and the weather was so great, that we all went outside for a group photo.
Hopefully I will open my online store soon - the birds will be a member of that, together with a couple of drawings and prints and much more. 
I weekenden fik jeg lavet et par fugle - vejeret var jo som bekendt herligt - perfekt til et gruppefoto.
Jeg håber snart at kunne åbne dørene for min online butik - hvor fuglene vil være medlem, sammen med nogle akvarelder, tegninger og print osv. Syntes farverne passer godt til barnedåben i går - selv om her er tre fugle :)
Så i denne post kan de få lov til at bryste sig med at være Royale hæklede fugle. 




5 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne dine hæklede fugle, super nuttede og godt buttede:)

    stine

    SvarSlet
  2. Super søde, ligesom fru Hvid, der er ankommet med maner, og nu sidder og troner på en gren med god udsigt.
    God weekend til dig ;)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er de skønne!!
    Mon du har en DIY liggende på sådanne skønheder?

    SvarSlet
  4. My oh my! Så utrolig fine, jeg forstår ikke hvordan det går an å hekle noe så fint jeg. Jeg MÅ lære meg heklekunsten! Takk for koselig kommentar på bloggen min!

    SvarSlet
  5. margrit! thank you so much for visiting my space with a lovely comment..looks like i could learn a bit from you! have a great week! xlove angelina

    SvarSlet