onsdag den 16. december 2015

Billig jysk kvali' kommode til baby :)

Lillesøster har været her i lidt over 3 uger nu og selv om hun ikke i sig selv fylder så meget - så gør hendes ting :) 
Og når man som os ikke har alverdens kvadratmeter at gøre godt med for tiden - så skal der tænkes praktisk og priorers.
Jysk har derfor været behjælpelige og kommet med et rigtig godt bud på en kommode til lillesøsters sager. En TARP kommode med hele fire skuffer (B80 x H100 x D48 cm) og i smukt eg look.
Så nu er der ikke kun plads til hendes tøj, men også tøj hun endnu ikke kan passe, pusletaske, kører pose, gaver og lidt legetøj. Alt sammen arkiveret fint i hendes nye kommode. Fedt!!
Den beskrives som en lukseskommode og det kan forstås da den har et lyst og indbydende look. Overfladen er ridsefast melamin og lavet i kraftige materialer. Den er nem at åbne og lukke og falder godt i med resten af rummet og er tidsløs og stilet - på sådan den helt stille og rolige måde.
Kommoden leveres i to kasser og skal samles. Det ville have været lidt en udfordring for mig kunne jeg godt se, så heldigvis var det en opgave jeg kunne tillade mig at give til manden min :) og det kan anbefales at samle den når ens 3 årlige ikke er hjemme ;)
Men så står den også smukt her til slut og de kloge vil sige at det er 'IKEA effekten' der nu spilder ind :) det skulle betyde at det man selv har bygget (som med LEGO) - ja det skulle man blive ekstra glade for :) og jeg tror der er noget om det.
Må også liiiige nævne at reolen altså er på tilbud for tiden!!
For bare 600kr (er på tilbud indtil 23.12) kan man få den lækre og meget rummelige kommode til soveværelset eller børneværelset.
Her her I et link til den:
- indlægget er sponsoreret af jysk og vi er glade for at kunne teste denne fine reol.


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar