fredag den 16. oktober 2015

1.dag på barsel

Så kom dagen .. Dagen hvor min barsel skulle starte. Fantastisk dag fordi kroppen var virkelig ved at sige stop her den sidste uge.
Virkelig dejligt hvordan det så kunne komme til at passe sammen. Jeg kommer til at savne arbejdet og mine kollegaere helt vildt - for har endnu ikke haft en dag hvor jeg ikke ville afsted.
Men tilbage til den kære barsel. For mit vedkommende er det 4 uger før at jeg fik fra. For mig er det ikke en dag for tidligt - og selv om man kan risikere at få over tid.  Så er det altså det rigtige valg at sende de gravide hjem for at slappe af og bygge rede - ja før vi bygger reden inde på arbejdet :) tålmodigheden er også mindre.
De bløde bukser er kommet på - hækletøjet er taget frem og der blev også tid til at lave dagens #inktober 


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar