mandag den 17. august 2015

Slut med sut...

Slut sut finale... Ja det er lidt specielt men  torsdag aften bestemte vi at det var tid for mindstemanden at vinke farvel til sin elskede sut.. 
Det har faktisk gået ret godt - men man tror næsten ikke tro det endnu.
Nu skal mindstemanden så lære at falde i søvn uden. Ja men sut og putteræv kunne det tage ned til et par minutter - og nu kan vi tælle timer... Det bliver kortere og kortere tid, men jeg syntes stadig det må være hårdt for ham. 
Og når der er disse urolige og søvnløse aftener - så er det virkelig fedt med lidt video overvågning! For jeg bliver kun mere og mere træt om afterne (er nu 27+4 i min gravitet) og kan ikke holde til at rende ind på mindstandens værelse hver gang der er en lyd. Jeg er nærmest klar til at sove dør ham nu..

Men så er det altså ikke så dårligt at kunne ligge og strække maven og ryggen ud, alt imens jeg kan have en øje på min tapre og måske sutte fri dreng.
Smider lige et link til den digitale babyalarm fra Philips Avent med video - som vi tidligere har testet og omtalt på bloggen.



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar