tirsdag den 11. august 2015

Graviditets tøj 26+5 nat eller ikke nat?

Så langt så godt 26+6 og det kærer der ud af. Problemet denne gang er at jeg virkelig ikke kan passe mit tøj... Sidste gang var en anden snak og jeg kunne klare mig med de gamle klude. Men der skal altså lidt nyt til denne gang. Ikke mindst fordi at man godt kan gå og føle sig som et udefineret badedyr uden smag eller mangel på samme. Så hvad end der kan være med til at forskønne graviditeten er kært velkommen!
Vi har tidligere lavet anmeldelser og giveaways for http://mammashop.dk/ og vi er nu på den igen med denne dejlige kjole. Det kom bag på mig at det var en natkjole..

For der er mange andre kjoler i samme stil - som bare er kjoler. Men pyt nu med det. Her hjemme bliver den i hvert tilfælde brugt i dagslys også :) men jeg faldt faktisk for de friske farver og længden. 
Det er af mærket Milker og er ikke bare en gravid kjole men er tydeligvis også en meget udemærket ammekjole, når vi når til den tid ;)

Den har små fine ærmer og får til lidt over knæet. Den fine kjole er lavet af økologisk bomuld og jeg kan levende forestille mig hvordan den kommer til at lube mig om natten når efteråret melder sin ankomst. 
Man skal jo sådan passe på ikke at få brystbetændelse og i de hele taget gøre det at skulle op og amme og natten - så behageligt som muligt.
Men som nævnt tidligere - så er den altså for fin til kun at blive brugt om natten. Det er jo ikke fordi der er måner på og små sovende kaniner :) næ den er bare en af de få ting jeg har det godt i. 
Så det har været en blændede succes at teste denne kjole og kan kun 'varmt' anbefale den. 

Den er enda sat ned for tiden og kan anskaffes til bare 370kr - førprisen var 529kr.
Jeg smider lige et link til denne ammekjole som findes herunder:

1 kommentar:

  1. Jeg synes absolut heller ikke den udstråler natkjole og den er rigtig pæn til dig. Håber du nyder graviditeten.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet