søndag den 1. februar 2015

Kom godt igennem vinteren + mørke og kolde tid









1. At hækle // 2.Philips wakeup light  // 3. TASSIMO Oreo drik // 4. Varmepude med kirsebærsten

Ville lige vise jer hvad jeg holder humøret højt med her i denne kolde tid. Lyset er på vej - det ved jeg men der er nu altså et stykke igen før det er solens stråler der værre os alle og før cykel lygterne kan pakkes væk. En af tingene er at hækle - det kan gøres indendørs og så længe man har en god lampe og et dejligt hygge tæppe - så kan mørket og den kolde sne fint ruske udenfor. Så er der min trofaste natlampe som jeg snart har nævnt en del gange. Men det virker altså rigtig godt for mig at vågne til dette simulerede dagslys fra lampen og føler det er meget nemmere at komme op.
Den næste ting er varme drikke fra Tassimoen - og denne vinter tager deres Oreo kegler. En blød lækker drik der gør godt efter en lang eftermiddag i sneen.
Nu hvor vi er ved varmen skal min kirsebær varmepude nævned - var selv så heldig at finde den på tilbud i min lokale Matas. men har også set den flere steder på nettet. DET ER LYKKEN! For hvis der er noget jeg ikke kan klare - så er det kolde fødder. Denne model kan også tages om hans og varme nakken.
Til slut bliver her også tegnet - det gør der måske altid - men det er også med til at holde ild i hyggen og de gode kreastunder.

Håber dette kunne inspirerer og at i alle kan nyde vinteren .

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar