tirsdag den 27. januar 2015

En vigtig lille frø.... STÅ STILLE!

Mindstemanden bliver større og større - så det var tid til en ny bademåtte. En ting som kan virke banal og ligegyldig. Men når man står midt i det - helt tåbelig ikke at have. For jeg kan ligeså godt indrømme at det ikke er hver gang at mindstemanden kommer i sit eller elskede badekar som står i smuk plastik grøn. Nej det bliver nogle gange bare til en bruser-tur da det simpelthend er hurtigere...
For når jeg under bruseturen - (mig med en hånd om hans håndled og mine bukseben rullet godt op,) siger til ham at han skal stå stille..... Så stepper han som en lille gøgler. Åh ha - han skøjter rundt på fliserne og mine nerver bliver tyndslidte af bekymring over at han sikkert liiiiige om lidt smadre hovedet i fliserne.. 
Så ja - det var på tide men en god og stor bademåtte. Og ja jeg bruger den også selv :) valget er faldet på den fra babymoov da den bla måler hele 70x40. Nu kan der bare danses :)
Vi har normalt et lille bade-termometer i badekaret - men da vi undlader det ved de hurtigere bruseture, så er har denne måtte en fiks lille detalje. Den viser hvornår vandet der plasker på den et 37grader :D åh jeg kan ikke få nok af de smarte små dimser :) 
Ikke super nødvendigt, men smart lille feature der står godt sammen med en kvalitets måtte lavet og designet til børn. Og hei - den kan også fås i lækre tøsefarver med søløver :) 
Da man kan købe den skridsikre bademåtte ved mange forskellige lækre forhandlere så jeg linker til selve mærket herhjemme og hvis I selv kunne tænke jer en ny måtte uden ftalater, så søg på bademåtte babymoov :)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar