mandag den 11. august 2014

Trunki Paddlepak rygsæk til de mindste :D

Mindstemanden har denne sommer nydt at prøvekøre hans nye lækre Paddlepak taske fra Trunki. Jeg har glædet mig til at vise tasken frem her på bloggen - da den er virkelig har overrasket positivt, er super kvalitet og noget vi på bloggen kan stå inde for. Tasken kan bare fås i SÅ mange søde varianter - men jeg valgt altså den taske som forestiller en klovnefisk. Er nemlig vild med den kraftige orange imod det hvide :D 
Da jeg selv arbejdet med design til hverdag - kan jeg ikke lade være med at kikke lidt ekstra efter de ting som står ud fra mængden. Så jeg kan bare sige at jeg virkelig er faldet for disse smukke og praktiske tasker. 
Detaljerne er i højsæde ved denne taske og kvaliteten er i top. Stoffet er let og vandtæt - virker lidt som stoffet fra et telt og derfor meget velegnet til strand og andre plaskene og nussede aktiviteter. Vi har nydt at have den med på ferie - hvor mindstamanden har kunne have sine yndlingsting med på tur. Indersiden (der vender mod barnets ryg)er blød og polstret for ekstra beskyttelse og støtte til ryggen. Igen - flot finish, og sødt lavet med ryg støtten der også forestiller fiskens hvide mave. Selv de små finder er orange på den ene side og hvide på den anden. Sejt nok Trunki!Nej, dette er mere en bare en ligegyldig sæson taske. Her er der gode og sikre sygninger, nytænkende og børnevenligt design - snor lige print og det er en fryd at nyde detaljerne. Ja, det er svært at skjule begejstringen - for jeg har virkelig mødt mange dårlige børnetasker i min tid....
På stropperne er der reflekser og den sølvgrå refleks farve går igen på fiskens ryg, med Trunki navnet og igen som små bobler ved munden. 


Ja og munden - eller lukningen om man vil, er bare sej. Det er enlig bare som en pose - hvor man for oven trykker posen flad. Så ruller man den tre gange mod midten og de to ender mødes i en klips. Klik! Og så har du en fin lille fiskemund :o I fiskehalen finder man en lille lynlås - så den lille hale kan fungere som pung for lidet småpenge. Det er godt nok smart! Forestiller mig hvordan jeg selv ville have elsket sådan en - på vores små sommerhus strand ture - der typisk endte med et besøg ved strandkøbmanden. Og vigtigst af alt - mindstemanden er VILD med den! Han syntes f.eks det er en fest at putte sine sandkasse sager i den og derved selv bære dem i rygsækken når vi skal på legeplads. Mega sødt :) Alt hvad han kan finde, kommer i og ud at tasken - tusindvis af gange. 
Jeg smider jer derfor med stor glæde et link til disse labre Paddlepak tasker og håber på vi har kunne inspirere jer lidt derude Find takerne - LIGE HER

Hvilken taske ville du vælge af de mange modeller fra Trunki Paddlepak?? - klovnefisken? eller måske frøen??


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar