tirsdag den 12. august 2014

Tirsdags Tegning - Den blå ræv

Ihh hvor har der været travlt og alt for lidt tid til at få mine ideer ned på papir og ud i verden - håber det vender nu :) jeg er i hvert tilfælde tilbage med friske tirsdags tegninger og lidt snak om den kreative proces.
Til hverdag arbejder jeg med grafisk design - der nok mest af alt minder om det lille logo i toppen af min tegningen. Tegningen er et lille smugkik på en stribe concept design og ideer jeg arbejder på i min fritid. Jeg har tegnet det hele digitalt på mit Intuos Pro tegnebræt fra Wacom. Et super tegnebræt som jeg før har nævnt for jer. Jeg har denne gang brugt tegnebrættet i Photoshop og Illustrator - hvor det er yderst velegnet. 
Selv manden min er faldet pladask for det seje bræt og har en lille hemmeligt projekt i ærmet som jeg snart kan dele med jer ;)
 Igen- tak for alt jeres feedback vedr. mine tegninger og design og bliv endelig ved med at sende mig mails med spørgsmål.
Og hvis der er nogen af jer der har erfaringer med de nyeste tegneplader derude hører jeg gerne fra jer.
Overvejer selv kraftigt om en Wacom Cintiq er noget for mig - en 22 måske? skriv til creativetail@gmail.com hvis I har spørgsmål eller svar :)


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar