onsdag den 25. juni 2014

Hæklet hund DIY

Så fik jeg endelig hæklet en ny gravhund :) forstår I, jeg skulle lave en ny - så jeg kunne skrive mønsteret færdigt. Og det er det nu :D
Jeg skal lige finde en smart måde at dele en PDF med jer med min nye hækle opskrift. Så ind til da - vil jeg lige vise jer et par billeder af den nye hund som er færdig hæklet. 
Der kommer et nyt DIY - gør det selv - hvor du vil kunne finde en gratis opskrift på et stk. hæklet gravhund :)
Hvad syntes I om den? Og har I lyst til at hækle den?

7 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin - og sikke et smart halsbånd den har fået om halsen

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød og ville da helt sikkert hækle den, hvis muligheden bød sig :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn !!! Jeg vil helt sikkert gerne købe opskrift.

    SvarSlet
  4. Rigtig sød hund ville gerne lave en hvor kan jeg finde/købe opskriften

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den sød. Vil også rigtig gerne lave den. Hvor finder jeg opskriften ??

    SvarSlet
  6. Har du et link til opskriften?

    SvarSlet
  7. Den her hund er perfekt til det jeg har i tankerne! Hvor kan jeg få fingrene i opskriften?

    SvarSlet