torsdag den 26. juni 2014

GIVEAWAY! - Vind Philips SatinSoft Epilator :D

Det er sol og tid til en stor sommer GIVEAWAY :) Så er du lige som mig velsignet med flere end tre hår på benet og er træt af at skrabe hver dag?? .. så er det lige noget for dig ;)
Jeg kan stolt fortælle at man kan vinde en lækker lækker 

SatinSoft Epilator fra Philips ! - Hurrah en fed præmie til en heldig læser i denne vilde konkurrence :D

Se hvordan du deltager under billedet :)





Alt du skal gøre for at deltage: 
Er at følge CreativeTail bloggen, enten på Facebook eller bloglovin'
og skrive en kommentar til dette indlæg eller opslaget på facebook - hvor du skriver en lille kort men hyggelig sommerhilsen :)
 ET' EKSTRA LOD ved at trykke Del' på facebook opslaget eller dele opslaget her på din blog.


Vil du vide mere om Epilatoren - så følg DETTE link og læs om produktet :
Eller følg linket HER og se min erfaring med den effektive maskine :D




Deltag senest d. 3. juli kl 12:00!
Deltag og vind en Epilator og få sommerklar ben! Held og lykke :D

43 kommentarer:

  1. Årh, det vil jeg vildt gerne vinde!!

    SvarSlet
  2. Er topglad for epilator frem for den evindelige kamp med skraber. Så jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  3. Lækker præmie. Jeg kigger lystigt med både her og på facebook. Kh Jonna

    SvarSlet
  4. Den ville mine ben helt sikkert elske højt. De er ikke super duper glade for skaberen og har bestemt også mere end tre hår på hvert ben. Mvh Ruth

    SvarSlet
  5. Tænk at kunne slippe for at barbere ben hver morgen! Sommeren vil da kun blive bedre af det :)
    Jeg ønsker dig og din familie en dejlig sommer med masser af sol og glade dage.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jo tak, hår er der nok af. Jeg er med:-)

    SvarSlet
  7. Glædelig sommer til dig, håber du får en fantastisk og uforglemmelig sommer med en masse herlige oplevelser :o)

    SvarSlet
  8. Hovsa der gik vist noget galt, kommentaren blev ikke gemt.

    Men jeg vil super gerne deltage, og håber vi alle får en skøn og solrig sommer. :o)

    SvarSlet
  9. Jeg håber at mine ben bliver de heldige vindere

    SvarSlet
  10. Jeg håber at mine ben bliver de heldige vindere

    SvarSlet
  11. Nørj, den vil jeg gerne vinde:-) jeg havde en for mange, mange år siden, og jeg har stadig et ar på skinnebenet fra den:D jeg vælger at tro, at teknologien er meget bedre nu, så jeg vil godt turde at prøve igen nu, selv om det gør nas;-)
    Hav en rigtig dejlig sommer:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker gevinst og hvem siger nej til glatte og solklare ben :) Sommeren ville da lige blive lidt nemmere med sådan en maskine :) Ønsker dig en skøn sommer :)

    SvarSlet
  13. Fine ny barberet ben til sommer (-:

    SvarSlet
  14. Wauv.. En lækker giveaway.. Har ikke epileret siden 80'erne - er så klar til at prøve igen.. :)
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  15. Lækker Give Away! Jeg krydser fingre XX

    Rigtig god sommer til dig og dine!

    SvarSlet
  16. Åh jeg ville elske at gå sommeren i møde med sådan én. God sommer til alle, lad os alle sende god karma så vi får lidt sol til vores blege ben :D

    SvarSlet
  17. Vil meget gerne deltage, så jeg kan udskifte den gamle sag, jeg har i skuffen.. God sommer! Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  18. kunne godt bruge en sådan:)

    SvarSlet
  19. Jeg deltager gerne, og jeg vil gerne deltage med 1 ekstra lod.
    Jeg følger med via bloglovin, og jeg har linket til din give away fra min blogs sidebar(:

    Rigtig god sommer til dig(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,
    hvor man kan vinde billetter til Fårup Sommerland(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/06/give-away-nr-69.html

    SvarSlet
  20. Sommer sol og glæde jeg følger dig med glæde

    SvarSlet
  21. jeg er helt sikkert med :) jeg følger på facebook

    og må du og din familie få en dejlig sommer med masser af sol og is :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  22. Behårede ben og sommerdage,
    - din give away giver ingen grund til at klage.
    Den der vinder kan lukke sommeren ind og lade solen skinne på det HELT bare skind.
    Jeg håber at solen vil skinne på mig, men uanset hvad,
    - så ønsker jeg en FANTASTISK sommer til dig!

    SvarSlet
  23. Jeg håber, du får en dejlig sommer og nyder alle de lyse timer

    SvarSlet
  24. Smukt. Ville jeg godt nok gerne vinde. Fed giveaway. Har delt på FB...
    VH Rikke
    rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Rigtig god sommer!!!
    Jeg liker og deler på FB
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Håber at du og familien får en rigtig dejlig sommer, men en masse gode oplevelser og minder at huske tilbage på :)

    SvarSlet
  27. Jeg ønsker dig og din familie en dejlig sommer, og håber at i får skabt en masse minder sammen <3

    Det ville da være perfekt at vinde - da jeg er SÅ træt af at barbere ben hver anden morgen. :)

    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Hav en rigtig god sommer. Jeg håber vejret bliver godt <3

    SvarSlet
  29. lige hvad mine stikke-hår mangler
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er da lidt glad for at jeg faldt over din blog her - det ser superlex ud, dine nørklerier. Min datter bliver helt vild, når hun ser din blog !
    Uh, jeg ville så gerne vinde. Min mand og jeg og datter har ikke været på ferie sammen i 4 år ( økonomien ) og nu skal vi endelig. Jeg vil gerne tage mig bedst ud, især overfor manden min, som jeg stadig er ret forelsket i efter 25 år ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Mail er ebacher@icloud.com, men kan du ikke se mailadressen egentlig ?

      Slet
  31. Super lækker giveaway! :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  32. Åh hvor vil den være skøn at vinde :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  33. Lækker giveaway :)
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  34. Den vil jeg gerne vinde, deltager med 1 lod! :)
    GOD SOMMER!
    Sandra R. Jensen / sandrarytterjensen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Lækkert med sommerklare ben 😃 deltager gerne..har delt på få 😊
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. deltager gerne!!!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hold nu oooop, en lækker præmie!
    Følger på FB og krydser fingre!
    Christine
    christine_mp@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Deltager med et lod (følger på facebook) :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne deltage med et lod (følger på facebook)

    Rigtig god sommer

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  40. Åh dejlig præmie
    God sommer med bløde sommerben
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  41. Ej hvor lækkert, hvis jeg kunne slippe for at skrabe hver dag. Det er nu altså sjovere at gå sommeren i møde med bløde, glatte ben ;-)
    GOD SOMMER!
    Kh Anne

    SvarSlet