torsdag den 22. maj 2014

Nye lækre forårs/sommer mokkasiner

Yes! Det er ikke kun mindstemanden der skal forkæles og mærke det er blevet  sommervejr. Det skal 'mor her' også og det kan jeg nu med mine nye mokkasin sko :D Dem der følger bloggen på Instagram har allerede fået et smugkik ;)
Jeg har en stor svaghed for cognac farvet læder... så det var ikke mærkeligt at valget faldt på disse lækre mokkasiner fra Deichmann:) For jeg manglede virkelig et par gode flade gode sko. Har desværre haft alt for mange flade ballerina sko hvor der ikke har været skyggen af støtte til foden eller nogen form for indvendig sål... Det er bare ikke godt for fusserne og det har jeg kunne mærke - så mine krav var høje i år. 
Skoene jeg har fundet er af mærker 5th Avenue som er et fast mærke ved Deichmann online og de fysiske butikker. Skoene er i læder og holder derfor også længere (får kun slid patina med tiden) i modsætning til de mange kunst læder ballerinaer på hylderne disse solrige dage, der skalder og bliver grimme efter en sæson. Jeg føler virkelig at jeg har fået god kvalitet denne gang og har derfor glædet mig til at vise dem frem på bloggen. Jeg har prøvet at tage et billede af den gode sål i skoen - 

så I kan se hvad jeg mener. Igen i læder, støttepude og med en sød 'sailor' stof detalje på indersiden :)Skoens ydre sål er blød og bøjelig - som igen er med til at gøre dem behagelige. Det skal dog lige nævnes at de ved første øjekast ser lidt smalle ud - (jeg mener selv jeg har en noget bred og flad andefod), men da det er læder, skal man lige give dem en' enkelt dag til at forme sig efter sin fod. Men så sidder de til gengæld også mega godt. Prisen er 399,- og det syntes jeg er en fair pris for et par gode læder 

mokkasiner. Man kan også få dem i sort og I kan finde det direkte link til skoene lige HER                      Og ja som I nok har gættet, blev mindstemanden også forkælet... med et par sandaler til vuggestuen, men de må vente med at komme på bloggen - for nu er det mors sko der skal være plads til ;) Nyd den solrige dag og få noget luft til fødderne.
      






0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar