fredag den 23. maj 2014

Alkoholfri vin, genbrugstøj og gratis blomster

Så blev det fredag og jeg kan kikke tilbage på en god men travl uge. 
Efter at have hentet mindstemanden denne varme fredag, som var dækket af en blanding af solcreme og sand fik vi besøg af en veninde og hendes dejlige jævnaldrende søn. Da hun var i bil - stod den på 'alkoholfri vin' - "den er udemærket" sagde Kvickly manden... Det var den enlig også, men meeeget let hvis I forstår. En fin sommerdrik og meget harmløs med sine 0,05 %
 I denne uge fik jeg endelig afleveret mine sække med tøj til genbrug og selv om jeg ikke havde planer om at have noget med hjem (jeg er jo ved at ryde ud) så fandt jeg nu alligevel et par fine ting. Jeg syntes genbrug er fedt og føler mig ikke på ingen måde for fin til at købe noget brugt. For mig er det spændende - man ved aldrig hvad de har og måske du finder en 'skat' til meget små penge. Så måske er det din aflagte sommer blå zebra trøje jeg  render rundt :) Den lille byhave bød også på smukke blomster

1 kommentar:

  1. Genbrug er så genialt! Brug og smid væk er noget værre rod. Så det er fantastisk det er blevet så populært :-)
    Den er iøvrigt så fin til dig, zebraen ;-)
    Hav en dejlig weekend

    SvarSlet