onsdag den 23. april 2014

Perfekt gave ide' - eller selv-forkælelse :)

Jeg har glædet mig meget til at vise jer mit nyeste smykke. Det er en STINE A ring med åbent hjerte og den er bare såååå laber! Af materiale er det sort rhodineret sølv - som jeg tydeligvis har en svaghed for... 
Ville specielt gerne vise jer ringen, fordi jeg syntes det er en perfekt 'mor gave'. Kan f.eks være gave til den helt nybagte mor - nåå ja og der er jo kun små 3 uger til at det er mors dag :D (11.maj - 2014) - så der skule der være en god mulighed for at give en sød gave eller at ønske sig en god ting
Det er over et år siden jeg selv blev mor - så ringen er for mit vedkommende ren selv-forkælelse - uden speciel anledning ;) 


Ringen koster 425,- og det er en rigtig fin pris for dette herlige stykke design. Jeg syntes at STINE A laver nogle rigtig flotte ting. Hun formår at lave smykkerne feminine og samtidig give flere af dem rå og klassiske undertoner - jeg er vild med dem. Man føler man får noget nyt og friskt fra denne dygtige smykkedesigner som så sejt, kan bryste sig med at være selvlært.
Den søde sølv hjertering smyger sig behageligt om ens finger og man glemmer helt at man har den på. Syntes den er flot til hverdag som en lille luksuriøs detalje. 
Så det var en lille gave ide' herfra - og kan klart opfordre jer til at tage et smugkik på de mange andre smykker fra STINE A lig HER
God og smuk forårs dag til jer alle :)   
Direkte link til den fine rig finder du HER





2 kommentarer: