lørdag den 26. april 2014

Chili hummus - sult og sommer

Lørdagen startede herhjemme som alle andre weekenden .. eller det nok nærmere som alle andre hverdage. For mindstemanden tager sig ikke synderligt meget af - at det er weekend. Han vågner stadig kl 7 og er klar på sjov og ikke mindst havregrød. 
-
Men vi kom igang alle mand og imens Tassimoen lavede 'en velfortjent' cappuccino - var der tid til at fiske lidt ekstra lækker og sund morgenmad til mig selv. Men en del af mig må stadig ha' ligget inde i sengen - for det var først senere jeg opdagede at det var mindstemandens BabbaPappa tallerken jeg havde fyldt til renden med gryn, æbler, rosiner og hvedeklids kiks....
Og ja - som nævnt i går, står jo på sundheden på bloggen for tiden.
Syntes jeg tænker på mad og madopskrifter konstant! Så jeg skal liiiige igang og finde nye gode madvarer og smage. Fik bla lækreste chili humus i dag. Nede fra den lokale grønthandler og så på nyt rugbrød - mmmm 
-
Men ejj hvor har det været en smuk og dejlig dag. Det var som om at alle danskere havde forladt deres små hjem - for at mødes i parken - på cafeen eller med is på gadehjørnet.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar