mandag den 31. marts 2014

Perfekt gave + svaghed for sort sølv.

Mangler du et godt gave ønske til dig selv? en gave ide til en nybagte mor, seje veninde, søster eller mor? så læs med.

Creative Tail bloggen, handler ikke kun om børn og alle de labre ting vi kan investere i til de små bamser - for vi må ikke glemme at hende der tager del i at hente børn, lave mad, holde hus at stå tidligt op og lave havregrød også har brug for at blive forkælet. 

I dag vil jeg gerne slå et slag for at man derfor som kvinde tør at ønske sig nogle kvalitets smykker. Jeg har selv i alt for mange år haft en række 2. kvalitets smykker - som umildbart er flotte og også en del billigere, men de holder på ingen måde lige så godt som skykker af god kvalitet. De billige og uægte materialer er på ingen måde flotte længere....

Hvis man ikke vil ønske sig dem - så skal opmuntringen lyde at vi anskaffer dem til os selv - lige som jeg har gjort :) Fordi vi fortjener det - ganske enkelt. ellers skal jeg nok finde en god grund eller to..

Mit valg af selv-forkælelse faldt på dette lækre marguerit smykke fra Kranz & Ziegler , som laver nogle rigtig fine og moderne modeller. Den klassiske margueritring - men som bryder traditionerne med sort sølv og skaber et råt nyt look. Fedt at kombinere den varme blide margueritten med den hårde og kølige ring i sort sølv. Denne STORY kreation fra K&Z - gør mig simpelthen glad og syntes at den minder mig om foråret og sommertiden der er kommet. Jeg syntes ringen har en god størrelse blomst - der lægger op til dagligt brug - den er også elegant uden at være for 'pyntet' og passer godt som hverdags livets lille friske pust. Prisen er også rigtig fin - den koster lige nu 495,- og det er en flot pris for et stk. tidsløst design.
Jeg har snart en del 'sort sølv' og må nok erkende svagheden for sort rhodineret sølv eller oxyderet sølv.
Det må være mundvand og smykke lækkerier nok for en dag - håber det kan inspirere og skabe glæde :)
Find det direkte link til ringen HER 
Og ja, ringen kan også fås i 'normal sølv' eller forgyldt sølv, hvis man er mere til det. Som øreringe, halskælder - ja .. jeg kunne blive ved ;)




0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar