onsdag den 5. marts 2014

Giveaway! Le Creuset saucekande og nye saucer fra Knorr

Giveayaw tid! Jeg har fået den store fornøjelse af at udlodde: 

En lækker sovse-kande fra Le Creuset, 3 x Bearnaise Sauce og 3 x Steak Sauce 

til en heldig læser af bloggen. Konkurrencen er sponsoret af Knorr og vi bukker og nejer.
Alt du skal gøre er 
At følge/Syntes godt om Creative Tail på Facebook - Lige HER + skrive en lille kommentar/ hilsen til dette indlæg her på bloggen.

Deltag + en ekstra vinderchance? så skal du Syntes om Facebook siden + trykke DEL eller Syntes godt om giveaway opslaget på Creative Tail's facebook side.
-----------------------------------------------------

Jeg syntes at det er nogle spændende og tiltalende nyhedder Knorr nu kommer med. De er tænkt som en god hjælpe i en travl hverdag - uden at gå for meget på kompromis. De nye sovser står nemlig på køl - er derved friske, skulle holde på smagen og så er de uden kunstige konserveringsmidler, farvestoffer og smags-forstærkere. Tak! det sætter vi pris på her på bloggen.

Herhjemme skal vi også selv prøve de nye saucer og ser frem til at dele vores erfaring med jer :)

Om de to nye saucer skriver Knorr selv:

Knorr Bearnaise Sauce:
Kongen over alle de smagsrige saucer. Både børn og voksne elsker den, fordi Béarnaise er perfekt til en mør bøf, en god kotelet eller en saftig hakkebøf. Den er tilberedt med estragon, så saucen har den rigtige smag uden tilsætningsstoffer og smagsforstærkere.

Knorr Steak Sauce
En fyldig og velsmagende sauce tilberedt på basis af en kraftig fond, stegte løg, sort peber, peberfrugt, timian, rødvin og brandy – og er helt uden tilsætningsstoffer og smagsforstærkere. Det giver en karakteristisk velkrydret steaksmag. Den passer perfekt til grill, stegt kød, kylling – og en god bøf.  

Jeg finder en heldig vinder Mandag d. 10 Marts - deltag inden kl 12:00
Vinderen offentliggøres senere på dagen d. 10 Marts.



50 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 2 lodder :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Vi kunne godt bruge sådan en fin saucekande...
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 2 lodder :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Super fin give away :-) Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  6. Ih, vi kunne godt tænke os at afprøve de lækre sovse:)

    SvarSlet
  7. Jeg er med på her og på facebook :)

    SvarSlet
  8. Deltager med 2 lodder,lækker giveaway.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Uh, jeg deltager blot med et enkelt lod. Krydser fingrer.
    Kh Laura Wang
    Lwanghansen@gmail.com

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne!
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  13. Har liked Facebook opslaget 😁
    Hilsen Anette
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  14. Deltager med 1 lod :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. super lækker give...napper 1 lod i en fart
    helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med ekstra lod :-)

    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hej det er da for lækkert så jeg vil gerne deltage med et lod

    SvarSlet
  18. Super fin give away :-) Jeg vil så gerne vinde og deltager håbefuldt :-)

    SvarSlet
  19. Sikke en skøn og alsidig side/blog du har ;)
    Her har jeg ikke tidligere fulgt med, det skal jeg da til at gøre :)

    Super lækker konkurrence, den vil jeg meget gerne deltage i ;)

    Hav en dejlig aften.

    SvarSlet
  20. 2 lodder

    mvh
    Katrine Frisgaard Gunnersen
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  21. Rigtig fin give away. Jeg deltager med to lodder.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Mums en lækker give away jeg er med med 1 lod.
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com
    Mvh Anette

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Jeg har liket opslaget på facebook(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogen Calvin Klein produkter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/03/give-away-nr-59.html

    SvarSlet
  24. Deltager med 2 lodder 😊 Marianne Juhl. Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  25. Deltager gerne med 2 lodder :-)
    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  26. Jeg prøver at deltage - med 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  27. har også liket på FB :)
    Hilsen Lisbeth (lisk@bamsehulen.dk)

    SvarSlet
  28. Jeg deltager også i konkurrencen! HÅBER jeg vinder - mangler virkelig meget en saucekande, og da jeg i forvejen har le creuset i sort - så er den her giveaway totalt WIN! :D

    SvarSlet
  29. Så deltager jeg da også lige med to lodder

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med to lodder, og krydser fingre.

    SvarSlet
  31. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  32. Deltager meget gerne med to lodder

    SvarSlet
  33. Det ville da være så lækkert at vinde denne præmie.. :)

    SvarSlet
  34. Mhh det lyder så lækkert :) sallybach@outlook.com

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  36. Rigtig fin præmie - krydser fingre for at jeg er den heldige :-)

    andersen-astrid@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Deltager gerne med to lodder :o) Krydser fingre - elsker bernaise! :-D
    / Ea

    SvarSlet
  38. med den sovseglade familie jeg har villet det være den BEDSTE præmie.. :) deler med glæde og krydser mine sovseglade fingre ;)
    Kærligst Maria Vergmann

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  40. Uh jeg kan lige nå det :) Jeg deltager med 1 lod :) Det ville være skønt med noget forkælelse efter en weekend med en syg lille dreng.

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  41. Jeg kan lige nå at være med...

    1 lod til mig, tak :0)

    SvarSlet
  42. Jeg er da også med ;-) Fortsat god dag :-)

    SvarSlet
  43. Uu, det kan jeg lige nå! Jeg har altid ønsket mig den kande! Og knorr kan man altid bruge. Krydser fingre! 😊 Kh Charlotte

    SvarSlet
  44. Jeg kan lige nå at smide et lod i puljen inden deadline :)

    SvarSlet
  45. Jeg har lige smidt to lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  46. *Mums* Lækker GiveAway.
    Vi er også med på FB <3

    SvarSlet
  47. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet