torsdag den 20. marts 2014

En SBRØD aften

Mindstemanden sover sødt og jeg tager mig en hygge stund med en god film og barnefaderen. Dagens tanker bliver alle mildnet hend af den farverige og ikke mindst fiktive historie. Det er jo blot en hverdags aften - men den bliver spædet op med lidt knasede. Selvfølgelig .. Skal der ikke være det? :)
Men altså - det er en pose SBRØD Rugkanter med inten mindre end OST.. og en god kop tea.
Vi har fået fornøjelsen af at teste dem og et par andre af nyhederne fra Kims i det lille hjem og jeg kan bare starte med at sige at vi skal snart kæmpe om de få stykker der er tilbage. 
Den første - hmm.. Den var ok. Må sige at det betyder meget med det knasede element. Men de har også 'dressing smagen' man syntes at gladeligt genkende. 57% rug, højt fiber indhold, og hele 78% fuldkort.. 
Vi er virkelig godt tilfredse også selv om de få gange mindede mig ganske lidt om de hvede-klid kiks der ligger ude i køkkenskuffen. Det må blot være sundheden der prøver at mase sig frem :) syntes de er et rigtig godt alternativ til de klassiske chips og jeg føler mig også mindre 'snasket'.. 
Så må sige at de er godkendt herfra.
Og hvis min kreative side liiiige må komplimentere designet af den tegnede baggrund! Prøv at se lidt nærmere på tegningerne når du ser dem i din dagligvarer butik - for de er virkelig flot designede ;)






1 kommentar:

  1. Det ligner næsten noget filt - Men bare de smager godt, så er det jo lige meget :D

    SvarSlet