lørdag den 22. marts 2014

Kom ud at cykle for kun 349!

Så fik vi anskaffet os en cykelstol til mindstemanden (han er 14 mdr)
Perfekt nu hvor foråret er her!
Jeg er ret så begejstret over at kunne dele vores oplevelse med jer - da det er første lille cykeltur i den helt nye stol :)

Først lidt om valget af stol.
Det er en Polisport Bilby barnestolen fra cykelpartner.dk
 - de har gratis fragt, så ikke noget med at bøvle med at få den hjem.
Stolen er testvinder fra TÆNK, og det syntes jeg da er rigtig rart! - og så kan man kan komme ud og køre for kun 349kr.

Yes - lige noget der er værd at dele med jer.  

Til børn i alderen 1-7 år eller 22 kg. Barnestolen er UV resistent, hvilket betyder, at den ikke skulle falme i solen - hvis det er vigtigt for nogen :)
Det kan da godt være at det ikke er den smukkeste stol i gadebilledet - men den er tydeligvis god og rar at side i for mindstemanden, sikkerheden er i top, nem at montere, testvinder og så er den jo billig! Så de ting er mere end nok for vores familie.
Her har I et direkte link til stolen. 

Jeg var rigtig glad for servicen, eller det at kunne få service. For jeg havde et lille spørgsmål til monteringen - kort tid efter lå der svar på e-mail. Klart, tydeligt, behjælpeligt og ikke mindst venligt. Alt nødvendigt beslag og værktøj til montering følger med og stolen var faktisk nem nok at sætte på. 
Man kan på cykelpartner.dk også købe ekstra beslag til en anden cykel - så man nemt og hurtigt kan skifte stolen fra cykel til cykel - smart! 

Men første korte lille tur i baggården gik godt :) mindstemanden. Var velduftende begejstret og tålmodig. Vi håber på en længere tur i eftermiddag og jeg vender tilbage med vores beretning :)



1 kommentar:

  1. Tak for delingen. Jeg har netop været inde at bestille stolen;-) Glæder mig meget til den skal i brug. Kh

    SvarSlet