torsdag den 27. februar 2014

Har du tid til at få lækre ben?

Jo tak til lækre ben! Hvem vil ikke gerne have det? Og gerne rigtig nemt og hurtigt ikk....


I disse tider er der så meget snak om at vi mødre skal huske os selv - forkæle os selv med pleje, sport, spa, afslapning, meditation, cafe' besøg og hvad ved jeg.... 
Det ændre ikke på at man ikke har uanede mængder af tid.
Før jeg blev gravid brugte jeg tid på at vokse mine ben. Det tog faktisk lang tid og var nærmest et helt lille projekt. 
Så blev den ellers effektive voks, skiftet ud med den hurtige løsning og på ingen måde langsigtede og løsning - skraberen..

I julen fik jeg en Philips Epilator - eller hvis det skal være helt rigtigt SatinSoft-epilator :) og det skulle senere vise sig at være den bedste julegave af dem alle.
Jeg bestemte mig for at indvie den nye epilator i dette nye år. Der skulle være tid nok.
Første gang den skulle prøves...alt var klart - men.. Hold nu op, hvor det gjorde ondt! Jeg tænkte - den kom jeg ALDRIG til at bruge!! 
Men jeg tog heldigvis fejl. For ligesom med at plukke øjenbryn. Så gør det bare vildt ondt i starten - men efter meget få gange er det på ingen måde slemt. Det er også noget hurtigere end at bruge voks og du slipper for at købe nyt igen og igen. Det tager kun lidt længere tid end ved brug af skraber og her holder det altså op til 4 gode uger! jo tak! + det er nye finere og mindre hår der kommer igen.
Rent praktisk kan den bruges på tørre ben eller i badet - hvilket er en rar mulighed.  
Så jeg må sige at efter af min 'mig selv' tid er blevet kraftigt reduceret efter jeg er blevet mor - er det lige et produkt for mig og derfor må jeg bare dele det med jer! Det er rart at kunne 'pleje' sig selv uden at gå på kompromis og uden det skal tage for lang tid. Jeg er mere end tilfreds med resultatet som epilatoren giver og kan med stor glæde anbefale den til andre eller til gave.

Nogle andre der er den lykkelige ejer af sådan et smart monster?






4 kommentarer:

  1. Ikke ejer endnu.. Men den lyder godt nok fristende, for med skraberen stikker det allerede efter 2 dage og jeg har hverken tid eller lyst til at skulle igang hver anden dag...

    Tak for tippet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis Lise! og jeg er virkelig en af de uheldige - så med skraber syntes jeg at det stikker efter EN dag...

      Slet
  2. Selv uden børn er skraberen bare bøvl fordi man skal gøre det så ofte.
    Måske denne skal på ønskelisten? Selvom det med smerterne ikke tiltaler mig :-)
    / Jeanet

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt sagt Jeanet - helt klart bøvl også uden børn :) Det er jo en ting de fleste af os bare gerne vil have ordnet - så nemt som muligt og gerne så FÅ GANGE som muligt! Ja at lide for skønheden er vi alle trætte af at høre på - det er også derfor at jeg skriver at det gjorde ondt i starten - men tror også noget af det var psykisk. For jeg var SIKKER på at det ville gøre ondt - den river jo hårene op med rod og ikke bare et hår af gangen. Så jeg havde nok opbygget en lille frygt før jeg startede :) men det gik altså hurtigt over.

      Slet