søndag den 5. januar 2014

Er jeg den eneste...?

Jamen jeg burde jo helt klart også spise sundere nu hvor det jo er' januar ... Men er jeg den eneste der er kommet til at slæbe en pakke jule småkager med orange smag og chokolade med hjem fra døgn-netto...? De kostede kun 5kr...
Og den gode øko fløde i mit køleskab skal da heller ikke smides ud bare fordi det er januar. Hvilken ære at få lov at være hvidt skum på toppen af min irish coffee :) ja - for når man har alle ingredienser i hjemmet og på 2 min. kan lave en stærk og velduftende kaffe på Tassimoen - så skulle man da være et skarn hvis man ikke kunne bære julen ud med god stil ;)

Håber I alle må få en god start på januar - alle i vores tempo :)



3 kommentarer:

  1. Haha.. Nej det er ikke bare dig. Jeg kom til at brokke mig lidt over jeg slet ikke havde fået nok ris ala mande i år. Så kom min mor da lige forbi med 2 kg. :-O Dem har jeg så fået kylet ned på 2 dage! Shh.. ;-)

    SvarSlet
  2. Herligt. Alt i det rette tempo;-)

    SvarSlet
  3. Hvorfor begynde i januar, når der er så meget tilbage af det gode. Når det er spist, så kan det være der er plads til en sund februar eller marts...måske ;-D

    SvarSlet