torsdag den 2. januar 2014

Nam Nam barstol til mor her

Jeg har fået den store ære at anmelde en barstol fra BoShop - ikke bare en hvilken som helst barstol, men en Nam Nam barstole fra 8000c (se dem her)
De er virkelig lækre og vildt stilede på en enkelt og smuk måde. Barstolen pryder nu mit lille køkken på 2. sal og har været med til at skabe rammen min nye yndlings sted i lejligheden. Barstolen er indbydende og er trods sit hårde materiale - behagelig og naturlig at sidde på. Stolen indbyder til kreativitet og kan nemt snuppes med i stuen med hækletøjet eller til vores hæve-sænke skrivebord hvor 'manden min' og undertegnede tit hjælper hinanden med idear og projekter.

Jeg holder meget af fødstøtten og at sno mine ben omkring de slanke stolper. Hvile fødderne fra begge sidder og derved sidde rart. For jeg finder ingen glæde ved halvhøje stole, hvor man kun kan vælge at sidde og svinge med sine korte ben som en lille pige.
Sæder har en behagelig runding og en god størrelse der giver plads til bagen og et stk opkrøllet ben. En laber detalje er de fire knapper. Når man bestilles stolen kan man vælge imellem mange forskellige farver der er med til at give stolen et unikt og personligt udtryk. Selve stolen kan også fås i mange farvekombinationer (se dem her)
Min stol er helt sort og lige nu med azurblå (himmelblå) snapper - men det er også flot at blandede farverne eller vælge en vild lyserød som coveret på min iPad ;)
Det er nu (som Bamse fra bamses billedbog ville sige) min 'bedsteste gæstestol' :) for den er altså perfekt til køkkenet, hvor ens veninde kan holde en med selskab under madlavningen. Eller et sted hvor man selv kan tage et lille hvil imens maden snurre og måske blogge lidt imens man nyder en kop kaffe.
Det er en naturlig ting for mig at skabe disse små kreative hyggeområder. 
Nam Nam barstolen er også godkendt af mindstemanden - som med det samme ville rejsetid op af den. Stolen er stabil og har en stærk konstruktion - det er ikke bare en pind og væltede derfor ikke bare lige. Det er ellers sådan det plejer at gå med div. skamler og en dreng på 1 år, som maser derud af :)


Min ønskeliste ved BoShop er stods barstolen stadig lang :) De har blandt andet stort og lækkert sofa udvalg, som de selv er rigtig stolte af med god grund. Jeg kan sidde længe og forestille mig hvordan en af deres storslåede flyder sofaer vil pryde min sofa og mit smil :D
Se de mange ønske sofaer lige her http://www.boshop.dk/sofaer.html



1 kommentar: