fredag den 13. december 2013

Toysrus billigere end BR?

Det var da utroligt... 
Jeg har den haft den fine KIDS-WOOD brandbil i kikkerten til mindstemanden her til jul. Har besøgt den lokale BR og noteret mig at den koster 300kr.
Helt tilfældigt tjekker jeg prisen inde på ToysRus.dk og der står den altså til 270kr...
Så begyndte jeg at søge efter andre Kids-Wood produkter. Ihh hvor blev jeg overrasket og så et mønster gentage sig. 
De fleste produkter fra Kids-Wood er 20kr billigere i ToysRus, nogle til samme pris - og en helt række er 30 - 50 kroner billigere i ToysRus. Så der er altså penge at spare også selv om du får sparemærker i BR.
For de giver en sparemærke krone for hver 25'ne krone du køber for og det er alligevel billigere i ToysRus...
Vi har ikke en ToysRus i nærheden og det har derfor afholdt mig fra at handle der. 
Men jeg har nu set på deres hjemmeside at de (ligesom BR) har - gratis levering og fri retur ret. 
I kan nok godt gætte hvor jeg vælger at købe mit trælegetøj hva...
Se min lille illustration nedenfor og søg selv på de julegaver du mangler - det kan være du kan spare penge.
Julegaver skal blot bestilles senest d. 21. dec. før kl 17 - så skulle de nå frem til juleaften :)


3 kommentarer:

  1. Prisforskellen opdagede jeg for år tilbage og undre mig også.
    For er der flere køb, så er der penge at spare. Og når der er fri fragt, så er det da klart hvor jeg fremover vil netshoppe julegaver ;-)
    Super illustration du har lavet.

    SvarSlet
  2. Jeg har også kun bestilt hos Toysrus i år af netop samme årsag. Synes generelt de er billigere. Og når det er nethandel, betyder det jo ikke noget, om butikken ligger i nærheden -for det gør den heller ikke hos os.

    SvarSlet
  3. Det skal jeg da lige tjekke ud, selvom jeg kun mangler en børne-gave :) kh Pia

    SvarSlet