torsdag den 12. december 2013

Personlige gavebånd

En lille julegave til mig selv er disse personlige gavebånd. De er virkelig fine og giver en flot finish på en flot gave. I disse dage ærger jeg mig lidt over at jeg ikke valgte at skrive 'glædelig jul ønskes du af Creative Tail' istedet for 'tillykke' :)
Men jeg fik dem lavet så jeg har til fødselsdagsgaver, dåbsgaver, bryllupsgaver og hvad man end har af anledning til at sige tillykke :D
De kan også bruges som bånd til hjemmelavet jule og påskepynt, eller hvis du skal pynte op til bryllup eller barnedåb.
Jeg har bestilt dem ved Ikast Etiket og man kan få lov at se en 'demo' online af ens bånd med valgfri tekst, før man laver den endelige bestilling. Det er rigtig praktisk, så man kan nå at prøve med forskellige farver og skrifter før man bestemmer sig - det er rart.
Jeg syntes det er en god gave ide' eller hvis du selv vil have personlige julebånd. Du finder de personlige gavebånd ved at besøge Ikast Etiket :)
Hei - hvis du ønsker at modtage dem før jul - skriver de at man skal der bestille inden d. 15 december


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar