lørdag den 21. december 2013

Jeg ønsker mig julefred...

Jeg er den første der er oppe denne mørke december dag. Selv om jeg havde bestemt mig for at få mindstemanden op i ordentlig tid - så løb mit hjerte af med mig da jeg kl 08 stod over hans lille seng. Han sov så sødt og selv om jeg nok fortryder det i aften .. så skal han vel også bare holde juleferie :)

Det var været en hektisk december med mange forskellige sygdomme i familien, bekymringer og folk jeg elsker som har lidt store tab under stormen.

Alt sammen noget der er hårdt for den ellers så hyggelige måned. Mit største ønske er derfor julefred. At kunne nyde nogle dage med min lille og store familie. Bare at være sammen og glædes. 
Gaverne betyder intet - for julefred kan ikke købes for penge. Den skal fremelskes og man skal ville det. 
Ønske jer alke en smuk 21 december imens jeg forsøder min morgen med en varm kop Marabou og resterne af mit honning julehjerte :)


1 kommentar:

  1. Jamen det er så sandt så sandt. Julefred er da en større gave en noget man kan få med bånd og papir omkring.
    Nyd julen. Kh Jonna

    SvarSlet