onsdag den 11. september 2013

Udstyr til Babysvømning

Her om onsdagen går til baby svømning og kan kun sige til jer - kom afsted!

Jeg var liidt lang til om at komme igang, i ved, første barn og alene afsted i svømmehallen bla  bla osv. Men vi har afsted for første gang da mindste-manden var 6 måneder. Det gik jo rigtig godt og var slet ikke farligt..
Vi er kommet en del på "de åbne hold" - det vil sige at der er en instruktør - men du betaler for hver enkelt gang. Det er rigtig rart og ufopligtende - når du lige vil prøve det af og stadig kan få råd og vejledning.
Nu er vi for et par uger siden startet på et tilmeldt hold i VestBad, som virkelig er baby venligt.
765kr giver vi for 9 gange - det syntes jeg er en vildt flot pris for undervisning og god oplevelse.

Jeg vil i den forbindelse fundet nogle spændende produkter, som er mit bud på godt udstyr - hvis du vil gøre det at være til baby svømning til en bedre oplevelse endnu bedre. Forhåbentlig kan inspirerer jer derude. Jeg har snuset rundt på Purløg&Persille og fundet en lækker ny amme venlig badedragt til mamma her (kan også bruges af gravide) -imse-vimse badebukser til den voksende mindstemand og fordi det jo er ham der går til svømning - så vil jeg gerne vise jer et dejligt øko lækkert håndklæde med hætte.

Der vil komme flere indlæg hvor jeg går lidt mere i detalje om det enkelte produkt.- så glæd jer - og hop i badedragt og kom afsted. Go' svømmer!




0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar