torsdag den 12. september 2013

Giveaway - Ergo baby svøb

Vil du vinde et lækkert Ergobaby svøb /swaddler ?
Så følg linket ind på deres facebookside og skriv om jeres putte ritual - så er du med i konkurrencen. De finder en vinder d. 16 sep.
HER er direkte link til konkurrencen - held og lykke :)


Her er mit bud:
"God nat, Ole! Pengene ligger i vinduet!" Det sagde min mor altid til mig :)
Måske jeg selv skulle til at bruge det.

Herhjemme kommer mindstemanden i nattøj lidt i otte og jeg sidder med ham på 'grisen' en rød puff ved siden af hans tremmeseng.
Synger en godnatsang fra en af sangbøgerne - kort eller lang afhængigt af hvor træt han er :)
Siger tak for dagen  - bliver ammet - børstet tænder og bliver så stille puttet med en af de hjemmehæklede puttedyr (ræven eller kaninen), dynen godt omkring de små ben. 

Et kys på kinden, et godnat og så ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




1 kommentar: